2013. augusztus 9., péntek

#19 Kritika

Blog: http://storyofmylife1d.blogspot.hu/


Kinézet: A blogod kinézete nekem nagyon tetszik. Szép letisztul. Nem csicsás. A fejléced is szép, csak szerintem lehetne jobban kiemelni a rajta lévő szereplőket. Nem rossz, hogy az oldalak a modul sávban vannak, de szerintem tehetnéd az eredeti helyére fentre a fejléced alá. Oldalra a modulsávba tehenél még ki képeket, mert így elég unalmas, nem érdekes. Nem vonja oda az ember tekintetét. Tetszik, hogy a szereplőknél rendezett képek vannak. :)
4p/5p

Sztori: A sztori első olvasásra nekem uncsi volt. Nem is tudom miért. Pedig szeretek fanfiction-t olvasni. Erőt vettem magamon és tovább olvastam. Egyre jobban tetszett. Kicsit izgalmasabbra csinálhattad volna az elejét, hogy én személy szerint jobb odaadással olvassam. De lehet, hogy csak bennem van a hiba. A helyes írásod jó. Csak pár hibát találtam benne. De szerintem az is csak kisebb elgépelés. A történet egész jól kibontakozik. Nem sieted el, és jó. Vannak olyanok amik elsietik, és az borzalmas
4p/5p

Tehetséged: Fogalmazásod jó. Tényleg nem dobod össze a részeket. Helyes írásodat pedig az előbb már elemeztem.
4,5p/5p


Fanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése