2013. szeptember 7., szombat

#21 Kritika




Blog: http://oneluckygirlstory.blogspot.hu/



                                             One Lucky Girl Story

Kinézet: Próbálom úgy kritikát írni, hogy őszinte leszek, mégsem fogok megsérteni senkit. Hm. A fejléc szép, nekem őszintén tetszik. A baj csak az, hogy az alatta lévő idézetet nehéz elolvasni a túl sok rózsaszín miatt. Továbbá vagy a háttér rossz, vagy pedig csúnya a sablon. Állítsd át valami jobbra, mert ez így engem nagyon zavar. A betűtípus nem tetszik. A bejegyzések címe legyen szebb, az a jel pedig az elején és a végén nem kell. A modulok közt van néhány hiba. Például "A BLOGRÓL" modult legfeljebb tenném, alá pedig a feliratkozókat. Azután az oldalmegjelenítést, s így tovább. Az oldalaknál a "RÉSZEK" oldal felesleges, ha van blogarchívumod. Továbbá a betűtípust cseréld le!

Sztori: A történet jó, a fogalmazásod viszont annyira nem. Néhány rész olvasatlan maradt, nem volt rá időm, viszont az eddigiből kiindulva ennyi a reakcióm. Olvass többet, használj szinonimákat, s minden rendben lesz. Remélem meghallgatod a tanácsaimat, s bocs, ha néhol kemény voltam...

Tehetség: Olyan közepes. Nem vagy a tetőfokon, még van, amit nem tudsz jól leírni vagy esetleg én képzeltem el rosszul, de szerintem reális, ahogy nézem. További kellemes blogolást! :)

Ani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése